FiraTàrrega, el festival referent de les arts escèniques del sud d'Europa, va delegar la gestió de la premsa i les xarxes socials a 3TOMBS.
Per a l'edició del 2023, la 43a de la seva història, vam realitzar les tasques de premsa relacionades amb l'elaboració de notes de premsa, newsletter i clipping; la coordinació de les rodes de premsa i peticions d'entrevistes; i la gestió de l'acreditació i estada de 100 professionals de diferents mitjans.
També vam ser responsables de la gestió de les xarxes socials, l'elaboració de continguts específics, la creació del nou canal de Tik Tok i la interacció amb els comentaris dels diferents usuaris de les xarxes.
Per aquestes tasques, es va reforçar l'equip de comunicació amb el periodista local Quim Gassó i dos comunicadors per a continguts de xarxes, Marc Andreu i Cesc Sarri. A més, també ens vam coordinar amb el vídeoartista de FiraTàrrega, Dani Hernández, les responsables de fotografia, Núria Boleda i Eva Balcells, i l'editor de vídeo de FiraTàrregaPRO, Òscar Hidalgo. Les tasques de disseny gràfic i d'imatge van anar a càrrec de l'empresa Mostassa Estudi.
El balanç ha estat molt satisfactori, amb un gran impacte en xarxes socials i s'han obert noves vies de comunicació per arribar a nous públics amb continguts dinàmics i frescos que transmetin l'essència de FiraTàrrega, sempre seguint les directrius de l'organització del festival.
Fotografia de portada de Núria Boleda